EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

 

Tisztelt Partnerünk!

 

Ezen az oldalon a rendszer működésével kapcsolatos tudásbázis anyagokat, valamint a lehetséges hibákkal kapcsolatos tudnivalókat, megoldásokat találja. A sorok elején az azonosító látható. Kérjük, kattintson arra, amelyikkel kapcsolatban további információra van szüksége.

 

Ha az alábbi listában nem találja meg a kérdésére a választ, kérjük, látogassa meg honlapunkat, ahol a HÍREK oldalon további fontos információkat talál.

 

RENDSZERIDŐ

 

EITP-16: Rendszeridő beállítása – Csatlakozás az ÁEEK által javasolt időszerverhez

EITP-17: Pontos idő lekérdezése

 

PROGRAMINDÍTÁS

 

EITP-9: A program azt írja ki, hogy „Nem sikerült az adatbázishoz csatlakozni!” vagy Cannot connect to server on host 'localhost'”

 

VÍRUSKERESŐ PROGRAMOK

 

EITP-12: Fájlok visszaállítása a karanténból – AVAST FREE ANTIVIRUS

EITP-27: Fájlok visszaállítása a karanténból – AVIRA FREE SECURITY

EITP-13: Fájlok visszaállítása a karanténból – AVG ANTIVIRUS FREE

EITP-26: Fájlok visszaállítása a karanténból – IMMUNET

EITP-15: Fájlok visszaállítása a karanténból – MALWAREBYTES PREMIUM

EITP-14: Fájlok visszaállítása a karanténból – MCAFEE LIVESAFE

EITP-25: Fájlok visszaállítása a karanténból – WINDOWS DEFENDER

 

BEJELENTKEZÉS

 

EITP-1: A kártyaolvasó nem működik

EITP-2: Az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő Alkalmazás azt írja ki, hogy „Kártyaolvasó nem található!”, pedig bedugtam a gépbe.

EITP-3: Az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő Alkalmazás azt írja ki, hogy „Kérem, helyezze be a kártyát az olvasóba!”, pedig beraktam az igazolványt.

EITP-4: Nem tudok bejelentkezni, a program ezt írja ki: „Érvénytelen felhasználónév/jelszó!”

 

SZEMÉLYI IGAZOLVÁNY

 

EITP-23: Személyi igazolványt cseréltem, és most nem tudok belépni az EESZT-be, a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen”

EITP-11: Nem tudok az EESZT-hez csatlakozni, mert a kártyaolvasó be sem kéri a PIN kódot, és a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen”

EITP-7: Nem tudok az EESZT-hez csatlakozni. Megadom a PIN kódot a kártyaolvasón, de a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen”

EITP-24: Az eSzemélyi Kliens kiírt egy hibakódot és egy angol nyelvű üzenetet, amikor PIN kódot kellett megadnom. Most mit tegyek?

EITP-10: Nem tudok SAML jegyet kérni, mert a kártyaolvasó a CAN számot kéri

EITP-18: Sokszor elrontottam a PIN kódot, és az eSzemélyi igazolványt blokkolta a rendszer

 

TÉVESEN RÖGZÍTETT ELLÁTÁS JAVÍTÁSA

 

EITP-19: Téves TAJ számmal rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás nem az aktuális napon történt

EITP-20: Téves TAJ számmal rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás az aktuális napon történt

EITP-21: Téves pácienshez rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás nem az aktuális napon történt

EITP-22: Téves pácienshez rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás az aktuális napon történt

 

FELHASZNÁLÓKEZELÉS

 

EITP-5: Új orvos létrehozása

EITP-6: Új asszisztens létrehozása

EITP-28: Meglévő orvos törlése

EITP-29: Meglévő asszisztens törlése

 

SZÁMLÁZÁS

 

EITP-8: Nem tudom megnyitni/kinyomtatni a havi számlát, eltűnt a betűk egy része, szétesett a számla