EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

 

Tisztelt Partnerünk!

 

Ezen az oldalon a rendszer működésével kapcsolatos tudásbázis anyagokat, valamint a lehetséges hibákkal kapcsolatos tudnivalókat, megoldásokat találja. A sorok elején az azonosító látható. Kérjük, kattintson arra, amelyikkel kapcsolatban további információra van szüksége.

 

PROGRAMINDÍTÁSI PROBLÉMÁK

 

EITP-9: A program azt írja ki, hogy „Nem sikerült az adatbázishoz csatlakozni!”

 

BEJELENTKEZÉSI PROBLÉMÁK

 

EITP-1: A kártyaolvasó nem működik

EITP-2: Az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő Alkalmazás azt írja ki, hogy „Kártyaolvasó nem található!”, pedig bedugtam a gépbe.

EITP-3: Az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő Alkalmazás azt írja ki, hogy „Kérem, helyezze be a kártyát az olvasóba!”, pedig beraktam az igazolványt.

EITP-4: Nem tudok bejelentkezni, a program ezt írja ki: „Érvénytelen felhasználónév/jelszó!”

 

EESZT KAPCSOLÓDÁSI PROBLÉMÁK

 

EITP-7: Nem tudok az EESZT-hez csatlakozni, a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen.”

EITP-10: Nem tudok SAML jegyet kérni, mert a kártyaolvasó a CAN számot kéri.

 

FELHASZNÁLÓKEZELÉS

 

EITP-5: Új orvos létrehozása

EITP-6: Új asszisztens létrehozása

 

SZÁMLÁZÁS

 

EITP-8: Nem tudom megnyitni/kinyomtatni a havi számlát, eltűnt a betűk egy része, szétesett a számla.