EESZT INTERFÉSZ TETFOG
PROGRAMHOZ
TUDÁSBÁZIS
EITP-15 Fájlok visszaállítása a karanténból – MALWAREBYTES PREMIUM |
A MALWAREBYTES PREMIUM karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.
Lépés |
Lépés leírása |
1 |
Keresse meg a MALWAREBYTES ikonját a Windows Tálcán a jobb alsó sarokban: Lehetséges, hogy az ikont csak akkor látja, ha először az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra kattint: |
2 |
Kattintson az egér jobb gombjával az ikonra, és válassza az A Malwarebytes megnyitása parancsot: |
3 |
Kis idő múlva megjelenik a program Főablaka. Kattintson az Észlelési előzmények gombra: Rövid idő elteltével megjelenik a Karantén. |
4 |
Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az
alábbi programok működéséhez a következő fájlok szükségesek: ·
EESZT Interfész: EITP.exe ·
EESZT Modul: EESZTModul.exe ·
NAV Modul: NAVModul.exe ·
TETFOG: Tetfog.exe ·
TETFOG Frissítő: Updater.exe ·
Indikátor Ellenőrző: Indikator.exe ·
eSzemélyi Kliens: eszig-eid.exe Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor az AVAST karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer. |
5 |
A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Jelölje ki az egérrel az érintett sort (a sor elején pipálja be a négyzetet), majd kattintson a Visszaállítás gombra, a megjelenő ablakban pedig a Yes / Igen gombra: A műveletet ismételje meg az összes érintett fájllal. |
7 |
Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész ikonja. Ha igen, akkor a program indítható. Ha mégsem indulna, kérjük, jelezze felénk. Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket. |
Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára