EESZT INTERFÉSZ TETFOG
PROGRAMHOZ
TUDÁSBÁZIS
EITP-27 Fájlok visszaállítása a karanténból – AVIRA FREE SECURITY |
Az AVIRA FREE SECURITY karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.
Lépés |
Lépés leírása |
1 |
Kattintson az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra, keresse meg az AVIRA FREE SECURITY ikonját, és kattintson rá az egér jobb gombjával! |
2 |
A megjelenő helyi menüben kattintson az egér bal gombjával az Open Avira Security menüpontra! |
3 |
Kis idő múlva megnyílik a program ablaka. Bal oldalon kattintson a Security menüre, majd a jobb oldalon válassza a Quarantine lehetőséget! |
3 |
Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az alábbi programok működéséhez a következő fájlok szükségesek: · EESZT Interfész: EITP.exe · EESZT Modul: EESZTModul.exe · NAV Modul: NAVModul.exe · TETFOG: Tetfog.exe · TETFOG Frissítő: Updater.exe · Indikátor Ellenőrző: Indikator.exe · eSzemélyi Kliens: eszig-eid.exe Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor az IMMUNET karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer: |
4 |
A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Pipálja
be az érintett fájl sorának az elején lévő négyzetet! Az ablak alján
aktív lesz a Delete gomb. NE KATTINTSON RÁ! |
5 |
Kattintson a Delete gomb mellett lévő, lefelé mutató kis háromszög csúcsra (ekkor az ikon iránya megfordul), és a megjelenő helyi menüben kattintson a Restore menüpontra! |
5 |
A megjelenő kérdésre válaszoljon a Restore gomb megnyomásával! |
6 |
Kis idő elteltével megjelenik az alábbi üzenet. Kattintson az OK gombra! |
7 |
Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész parancsikonja. Ha igen, akkor a program indítható. Ha a visszaállítást követően nem jelenik meg a szokott zöld fog parancsikon, csak egy fehér téglalap látható, a következő módon tudja visszaállítani: · Kattintson a parancsikonra a jobb egérgombbal, és válassza a Tulajdonságok műveletet. · Kattintson az Ikoncsere… gombra. · Kattintson az OK gombra, majd az OK gombra. (Ha a Windows közben engedélyt kér a módosításhoz, engedélyezze.) · Ismételje meg a fenti lépéseket még egyszer. Ha nem jelent meg az EESZT Interfész parancsikonja, kérjük, jelezze felénk. Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket. |
Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára