EESZT INTERFÉSZ TETFOG PROGRAMHOZ

TUDÁSBÁZIS

Oldal kinyomtatása

 

EITP-12

Fájlok visszaállítása a karanténból – AVAST FREE ANTIVIRUS

 

Az AVAST FREE ANTIVIRUS karanténjában található fájlok visszaállításához hajtsa végre a következő lépéseket.

 

Lépés

Lépés leírása

1

Keresse meg az AVAST ikonját a Windows Tálcán a jobb alsó sarokban:

 

Lehetséges, hogy az ikont csak akkor látja, ha először az egér bal gombjával a Rejtett ikonokra kattint:

2

Kattintson az egér jobb gombjával az AVAST ikonjára, majd a megjelenő helyi menüben az egér bal gombjával a Karantén menüpontra:

3

Kis idő múlva megnyílik a Karantén:

 

Ha bármely okból nem nyílik meg a Karantén, kattintson duplán a Windows Asztalon lévő AVAST Free Antivirus parancsikonra, majd a bal oldalon a Védelem lehetőségre, végül a jobb oldalon válassza a Karantént.

4

Ellenőrizze a listát! Itt több fájl is megjelenhet. Az alábbi programok működéséhez a következő fájlok szükségesek:

·         EESZT Interfész: EITP.exe

·         EESZT Modul: EESZTModul.exe

·         NAV Modul: NAVModul.exe

·         TETFOG: Tetfog.exe

·         TETFOG Frissítő: Updater.exe

·         Indikátor Ellenőrző: Indikator.exe

·         eSzemélyi Kliens: eszig-eid.exe

Ha ezeket a fájlokat látja a listában, akkor az AVAST karanténba helyezte azokat, és ezért nem működik megfelelően a rendszer.

5

A fájlok visszaállítását egyesével végezze el. Vigye az egeret az érintett fájl sorára, a sor végén meg fog jelenni a és a kuka ikon. Kattintson a bal gombbal a ikonra:

6

A megjelenő helyi menüben válassza a Visszaállítás és kivétel hozzáadása parancsot:

7

Kis idő elteltével megjelenik a következő üzenet:

8

Ha az EITP.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor ellenőrizze, hogy a Windows Asztalon megjelent-e az EESZT Interfész parancsikonja. Ha igen, akkor a program indítható.

 

Ha a visszaállítást követően nem jelenik meg a szokott zöld fog parancsikon, csak egy fehér téglalap látható, a következő módon tudja visszaállítani:

·         Kattintson a parancsikonra a jobb egérgombbal, és válassza a Tulajdonságok műveletet.

·         Kattintson az Ikoncsere… gombra.

·         Kattintson az OK gombra, majd az OK gombra. (Ha a Windows közben engedélyt kér a módosításhoz, engedélyezze.)

·         Ismételje meg a fenti lépéseket még egyszer.

 

Ha nem jelent meg az EESZT Interfész parancsikonja, kérjük, jelezze felénk.

 

Ha az eszig-eid.exe fájlt állította vissza a karanténból, akkor lehetséges, hogy még mindig nem fog megfelelően futni a háttérben az eSzemélyi kliens program. Próbálja ki tehát a bejelentkezést az EESZT-be. Ha nem sikerül (nem jut el a PIN kód kérésig a folyamat), akkor kattintson ide, és hajtsa végre oldalon megjelenő lépéseket.

 

Vissza a Tudásbázis nyitó lapjára