Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink 2023. augusztus 21-től szeptember 1-ig szabadságon tartózkodnak.
Ez idő alatt telefonhívásokat nem tudunk fogadni. A beérkező e-mailekre
2023. szeptember 4-től válaszolunk.
Javasoljuk, hogy kérdés/probléma esetén használják a GEKKOSOFT Chatbotot
a jobb alsó sarokban lévő Segíthetünk? feliratra kattintva!
Tájékoztató a TETFOG program felhasználói részére:
Az utóbbi hónapokban sajnos többször előfordult, hogy az eJelentés leadása sikertelen volt
(pl. nem lehetett bejelentkezni, vagy nem érkezett meg időben érvényesítő kód).
A problémát általában a NEAK szerver túlterhelése okozza. Kérjük, hogy szeptember elején
a jelentést próbálják meg kevésbé terhelt időszakban beküldeni (késő délután/este,
vagy ha van rá lehetőségük, hétvégén).
Ha a TETFOG program a 200000-es hibakódot írja ki a bejelentkezéskor,
az azt jelenti, hogy a NEAK eJelentés szervere pillanatnyilag nem elérhető.
Kérjük, próbálja meg később, vagy a webes felületen
beküldeni a jelentést! Részletek
Ha az előző hónapban nem sikerült beküldeni a jelentést, akkor lehetősége van összefűzni
az aktuális havival, és egyben beküldeni a NEAK részére. Részletek
Megértésüket és türelmüket köszönjük.