Tisztelt Partnerünk!

Ezen az oldalon tájékoztatjuk az Ön által feltett kérdés/probléma megoldásáról.
A Chatbot használatához kattintson a jobb alsó sarokban látható Segíthetünk? feliratra, és kövesse az alábbi lépéseket!
(Technikai okok miatt lehetséges, hogy az első lépést kétszer kell elvégeznie.)

Lépés
Kérdés
Válassza az alábbi lehetőséget
1
Miben segíthetek?
Problémám van, segítséget kérek
2
Melyik programmal kapcsolatban tapasztalt problémát?
Tetfog
3
Mivel kapcsolatos a probléma?
Havi NEAK jelentés
4
Mi a konkrét probléma?
Hibaüzenetet kapok a bejelentkezéskor
5
Mi a konkrét hibaüzenet?
200000-es hibakódot kapok

Ha végrehajtotta a fenti lépéseket, kérjük, az utolsó lépésben értékelje a Chatbot által nyújtott segítséget!


Minden jog fenntartva! Copyright © GEKKOSOFT Kft.

Segíthetünk?
Üdvözlöm! A Gekkosoft Chatbotja vagyok, az Ön digitális asszisztense. Ne felejtse ma felköszönteni Ferenc, Olívia nevű ismerőseit! :-)
Miben segíthetek?



Kérjük, válasszon a lehetőségek közül!