Cégünk elkötelezett abban, hogy partnerei részére a lehető leggyorsabban segítséget nyújtson. Ezért létrehoztuk a GEKKOSOFT Chatbotot, ami a felmerülő kérdésekre, problémákra – munkaidőn kívül, hétvégén is – választ adhat.
A Chatbot az Önök által feltett kérdésekre adott válaszokat, illetve a felmerült hibák megoldásait tartalmazza, így reményeink szerint a jövőben előforduló problémák széles körére meg tudja adni a szakszerű és pontos választ.
Ha információra van szüksége, a Chatbot ebben is segít Önnek.
Nagyon gyorsan, mindössze pár kattintással eljuthat a kérdésre adott válaszig, a probléma megoldásáig. Kérjük, forduljon hozzá bizalommal! A Chatbot soha nem fárad el 😊, a hét minden napján, 0-tól 24 óráig működik, egyúttal ügyfélszolgálatunk tehermentesítését is szolgálja.
Továbbra is díjmentesen állunk partnereink szíves rendelkezésére azokban az esetekben, amikor a Chatbot nem tud választ adni.
Ezzel párhuzamosan, 2023. április 1-től bevezetjük az Ügyféltámogatás elnevezésű adminisztrációs díjat (összege megkezdett 30 percenként 2000 Ft+áfa), amelyet abban az esetben számlázunk ki, ha olyan problémában nyújtanak segítséget munkatársaink, ami a Chatbot használatával is megoldódott volna.
Kérjük, hogy információkérés, probléma esetén először használja Chatbotunkat!
Amennyiben nem kap választ kérdésére, vagy nem sikerül megoldani a problémát, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!
A kapcsolatfelvétel során először tájékoztatjuk, hogy a Chatbot választ adhat-e Önnek, és ha igen, pontosan hogyan. Ha Ön mégis a személyes közreműködésünket kéri a probléma megoldásában, az adminisztrációs díjat kiszámlázzuk. Ha a felmerült kérdésre vagy problémára a Chatbot nem tudja a választ, a személyes segítségnyújtás természetesen díjmentes.
A Chatbot a jobb alsó sarokban látható Segíthetünk? feliratra kattintva érhető el. Próbálja ki!
Alábbi képre kattintva megtekintheti a Chatbot 1 perces bemutatkozó videóját is: