Ezen az oldalon új időpont lefoglalására van lehetősége, így az ügyintézéshez nem kell sem sorban állnia, sem hosszú ideig várakoznia.
Kérjük, hogy az alábbi adatokat pontosan adja meg, hogy Önt egyértelműen azonosíthassuk! Az azonosításra azért van szükség, hogy az Ön szerződésének adatait a gyors ügyintézés érdekében előre előkészítsük. Az adatokat természetesen bizalmasan kezeljük, semmilyen formában nem juttatjuk idegen személyek, cégek tudomására.
Az irodánkba előjegyzés alapján érkező ügyfeleknek nem kell várakozniuk, hanem nevük szólítását követően munkatársunk azonnal a rendelkezésükre áll. Ezen ügyfeleinket kérjük, hogy honlapunkról tájékozódjanak a szerződéskötéssel kapcsolatos kérdésekről és válaszokról. A gyors ügyintézés során természetesen bármilyen felmerülő kérdésre készséggel válaszolunk, azonban - tekintettel a nagy számú érdeklődőre - az a kérésünk tisztelt ügyfeleinkhez, hogy figyelmesen olvassák el a kérdések és válaszok oldalt, ahol választ kapnak szinte minden kérdésükre. Ezt követően az irodában gyakorlatilag már csak a szerződéskötésre kerül sor, amely maximálisan 15 percet vesz igénybe.
Kérjük Önöket, hogy az időpontot úgy válasszák meg, hogy semmiképpen se késsenek, késés esetén ugyanis nem tudjuk fenntartani az Önök által kiválasztott időpontot, és ilyen esetben Önöknek is sorba kell majd állniuk. Ugyanakkor javasoljuk, hogy a kiválasztott időpont előtt legalább 5-10 perccel jelenjenek meg irodánkban, hogy a folyamatos ügyintézés lehetősége megmaradjon. Ha mégsem tudnak a lefoglalt időpontban megjelenni, kérjük értesítsenek minket telefonon (06-87/789-225).
Felhívjuk figyelmüket, hogy az ügyintézéshez mindenképpen hozzák magukkal a legutolsó havi UPC-s számlát (amennyiben rendelkezésükre áll)! Ha Ön jelenleg T-Home (régi T-Com, Matáv) vezetékes telefonnal rendelkezik, ne felejtse el magával hozni a legutolsó T-Home számláját is!
Ha bármilyen probléma előfordul az internetes foglalás közben (pl. nem sikerül lefoglalni az időpontot, pedig minden adatot rendben megadott), kérjük jelezze nekünk az iroda@gekkosoft.hu e-mail címen.
UPC ügyfélszám:
Ez az Ön 10 számjegyű azonosítója, amelyet minden UPC-s számlán és csekken megtalál.
Szolgáltatási cím:
Kérjük, válassza ki a települést és az utcát, majd adja meg a házszámot (emeletet, ajtót is, ha van). Jelenleg kizárólag a listában látható településekről tudunk előjegyzést elfogadni, megértésüket köszönjük.
Ügyfél neve:
Kérjük, a fenti szolgáltatási címen levő jelenlegi előfizető nevét adja meg.
Telefonszám:
Kérjük, olyan telefonszámot adjon meg, ahol napközben elérhetjük (több számot is megadhat).
E-mail cím:
Erre az e-mail címre küldjük el az előjegyzés rögzítését igazoló e-mailt (nem kötelező, de javasolt megadni).
Ügyintézés időpontja:
  (0 szabad időpont)
A listában csak a jelenleg még szabad időpontok láthatók, bármelyiket választhatja.
Ügyintézés tárgya:
Kérjük, válassza ki az ügyintézés tárgyát. Felhívjuk figyelmét, hogy szolgáltatás lemondására, szüneteltetésére, kisebb csomagra történő módosítására, hibabejelentésre, költöztetésre, adatmódosításra, névátírásra, készpénz befizetésére, csekk igénylésére, modem leadására irodánkban jelenleg nincs lehetőség. Ilyen esetben hívja a 1221-es TeleUPC számot, vagy keresse fel a veszprémi UPC ügyfélszolgálatot hétfőtől péntekig 8.30-16.30 óráig (Veszprém, Zrínyi utca 3.).
Megjegyzés:
Ha kívánja, a foglalással kapcsolatban a megjegyzésbe még 200 karaktert írhat.
Időpont lefoglalása
Vissza az előző oldalra