Tájékoztatjuk a TETFOG felhasználókat, hogy a NEAK eJelentés beküldésekor hogy a május 2-án az eJelentés beküldésekor tapasztalt hibát sikeresen javítottuk. Sajnálatos módon ez egy olyan hiba volt, ami csak az éles használat közben derülhetett ki. A TETFOG program 3.9 verzió 041 build kiadását közzétettük. Kérjük, indítsák újra a TETFOG programot, és frissítsék a szokott módon!
Az okozott kellemetlenség miatt szíves elnézésüket kérjük!
Üdvözlettel: GEKKOSOFT Kft.
Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink 2024. február 12-től február 23-ig szabadságon tartózkodnak.
Ez idő alatt telefonhívásokat nem tudunk fogadni. A beérkező e-mailekre
2024. február 26-tól válaszolunk.
Javasoljuk, hogy kérdés/probléma esetén használják a GEKKOSOFT Chatbotot
a jobb alsó sarokban lévő Segíthetünk? feliratra kattintva!
Ha törlődött a program parancsikonja, akkor valószínűleg egy víruskereső karanténba helyezte az érintett programot.
Kérjük, nyissa meg a Tudásbázist, és a VÍRUSKERESŐ PROGRAMOK szakaszban kattintson a megfelelő linkre!
Ha nem tud az EESZT-hez kapcsolódni, és 109-es, illetve -115-ös hibakódot kap, akkor valószínűleg
lejárt az elektronikus személyi igazolványt érintő hitelesítő tanúsítvány.
Ön akkor érintett a problémában, ha az elektronikus személyi igazolványát - függetlenül attól, hogy meddig érvényes - 2018.01.09-én vagy korábban állították ki
(a kiállítás dátuma az igazolvány hátoldalán, jobb szélen középen található). Ebben az esetben az igazolvány
cseréje szükséges, kérjük, keressen fel egy Kormányablakot! Amíg nem cseréli ki az igazolványt,
nem fog tudni kapcsolódni az EESZT-hez!
Ha megkapta az új igazolványt, kérjük, aktiválja az
Ágazati Portálon! További információ: https://www.gekkosoft.hu/qc-167
Megértésüket és türelmüket köszönjük.