Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink 2024. szeptember 5-től szeptember 20-ig szabadságon tartózkodnak, ez idő alatt telefonhívásokat nem tudunk fogadni. A beérkező e-mailekre szeptember 23-tól válaszolunk.
Kérdése van?
Kérjük, használja a Chatbotot a jobb alsó sarokban lévő Segíthetünk? feliratra kattintva, ahol több 100 témakörben kaphat választ a felmerülő kérdésekre, problémákra!
E-mailben értesítést kapott az ESZFK-tól?
Ha e-mailben értesítést kap az ESZFK-tól, hogy még nem fejezte be a műszaki csatlakozást, akkor kérjük, hogy az üzenetben leírtak szerint végezze el, szükség esetén vegye fel a kapcsolatot az ESZFK Ügyfélszolgálattal a levélben megadott elérhetőségeken!
Nem működik a kártyaolvasó, és/vagy nem kap SAML jegyet?
Kérjük, nyissa meg a Tudásbázist, és a SZEMÉLYI IGAZOLVÁNY szakaszban kattintson a megfelelő linkre!
Még nem használ MobilTokent?
A MobilToken alkalmazás használata gyors, egyszerű, biztonságos, mellyel kiváltható az eSzemélyi igazolvánnyal történő bejelentkezés. Ha még nem használ MobilTokent, javasoljuk, hogy mielőbb töltse le, és regisztrálja az alkalmazást! A regisztrációhoz kérjük, kattintson ide!
Törlődött a program parancsikonja?
Ez esetben valószínűleg egy víruskereső program karanténba helyezte az érintett programot. Kérjük, nyissa meg a Tudásbázist, és a VÍRUSKERESŐ PROGRAMOK szakaszban kattintson a megfelelő linkre!
Megértésüket és türelmüket köszönjük!