Tisztelt Partnerünk!
Kérjük, az alábbi leírás alapján frissítse az alkalmazást.
I. AZ ELLENŐRZÉS LÉPÉSEI:
1. Nyissa meg az eSzemélyi Kliens alkalmazást, ehhez kattintson duplán az Asztalon lévő alábbi ikonra:
Rövidesen megjelenik az eSzemélyi Kliens alkalmazás (ha van igazolvány a kártyaolvasóban, akkor zöld pipák is láthatók az ablak jobb szélén):
2. Kattintson a Segítség menüre, majd a Névjegy... menüpontra:
3. Ellenőrizze az ablak felső részén a Verzió sorban lévő számot. Ha ez megfelelő, akkor nincs teendője. Ha a verziószám elavult, folytassa a II. résznél.
II. A FRISSÍTÉS LÉPÉSEI:
1. Kattintson ide az eSzemélyi Letöltések oldalának megnyitásához (a böngészőben külön lapon nyílik meg). Az oldalon a WINDOWS részben keresse meg az eSzemélyi kliens telepítő (32 és 64 bit) programot, és töltse le.
2. Várja meg, amíg letöltődik a fájl. Ha letöltődött, a szokásos módon nyissa meg (indítsa el).
3. Ha megjelenik a következő kérdés, kattintson az OK gombra (az alábbi képen egy korábbi verziószámot lát):
4. Kattintson a Következő gombra:
5. Jelölje be az Elfogadom a licencszerződésben foglalt feltételeket rádiógombot, és kattintson a Következő gombra:
6. Kattintson a Telepítés gombra:
7. Ha megjelenik az Engedélyezi, hogy ez az alkalmazás módosításokat hajtson végre az eszközön? kérdés, akkor kattintson az Igen gombra.
8. Ha megjelenik a Szeretné telepíteni ezt az eszközszoftvert? kérdés, kattintson a Telepítés gombra:
9. Várja meg, amíg a Telepítő elvégzi a szükséges műveleteket. Kattintson a Befejezés gombra:
Együttműködését köszönjük!
Vissza a Hírek oldalra