EESZT INTERFÉSZ TETFOG
PROGRAMHOZ
TUDÁSBÁZIS
Tisztelt Partnerünk!
Ezen az oldalon a rendszer működésével kapcsolatos tudásbázis anyagokat, valamint a lehetséges hibákkal kapcsolatos tudnivalókat, megoldásokat találja. A sorok elején az azonosító látható. Kérjük, kattintson arra, amelyikkel kapcsolatban további információra van szüksége. |
Ha az alábbi listában nem találja meg a kérdésére a választ, kérjük, látogassa meg honlapunkat, ahol a HÍREK oldalon további fontos információkat talál. |
RENDSZERIDŐ
EITP-16: Rendszeridő beállítása – Csatlakozás az ÁEEK által javasolt időszerverhez
EITP-17: Pontos idő lekérdezése
PROGRAMINDÍTÁS
EITP-9: A program azt írja ki, hogy „Nem sikerült az adatbázishoz csatlakozni!” vagy „Cannot connect to server on host 'localhost'”
VÍRUSKERESŐ PROGRAMOK
EITP-12: Fájlok visszaállítása a karanténból – AVAST FREE ANTIVIRUS
EITP-27: Fájlok visszaállítása a karanténból – AVIRA FREE SECURITY
EITP-13: Fájlok visszaállítása a karanténból – AVG ANTIVIRUS FREE
EITP-26: Fájlok visszaállítása a karanténból – IMMUNET
EITP-15: Fájlok visszaállítása a karanténból – MALWAREBYTES PREMIUM
EITP-14: Fájlok visszaállítása a karanténból – MCAFEE LIVESAFE
EITP-25: Fájlok visszaállítása a karanténból – WINDOWS DEFENDER
BEJELENTKEZÉS
EITP-1: A kártyaolvasó nem működik
EITP-2: Az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő Alkalmazás azt írja ki, hogy „Kártyaolvasó nem található!”, pedig bedugtam a gépbe.
EITP-3: Az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő Alkalmazás azt írja ki, hogy „Kérem, helyezze be a kártyát az olvasóba!”, pedig beraktam az igazolványt.
EITP-4: Nem tudok bejelentkezni, a program ezt írja ki: „Érvénytelen felhasználónév/jelszó!”
SZEMÉLYI IGAZOLVÁNY
EITP-23: Személyi igazolványt cseréltem, és most nem tudok belépni az EESZT-be, a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen”
EITP-11: Nem tudok az EESZT-hez csatlakozni, mert a kártyaolvasó be sem kéri a PIN kódot, és a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen”
EITP-7: Nem tudok az EESZT-hez csatlakozni. Megadom a PIN kódot a kártyaolvasón, de a program ezt írja ki: „SAML jegy kérés sikertelen”
EITP-24: Az eSzemélyi Kliens kiírt egy hibakódot és egy angol nyelvű üzenetet, amikor PIN kódot kellett megadnom. Most mit tegyek?
EITP-10: Nem tudok SAML jegyet kérni, mert a kártyaolvasó a CAN számot kéri
EITP-18: Sokszor elrontottam a PIN kódot, és az eSzemélyi igazolványt blokkolta a rendszer
TÉVESEN RÖGZÍTETT ELLÁTÁS
JAVÍTÁSA
EITP-19: Téves TAJ számmal rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás nem az aktuális napon történt
EITP-20: Téves TAJ számmal rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás az aktuális napon történt
EITP-21: Téves pácienshez rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás nem az aktuális napon történt
EITP-22: Téves pácienshez rögzített ellátást kell javítanom, az ellátás az aktuális napon történt
FELHASZNÁLÓKEZELÉS
EITP-5: Új orvos létrehozása
EITP-6: Új asszisztens létrehozása
EITP-28:
Meglévő orvos törlése
EITP-29:
Meglévő asszisztens törlése
SZÁMLÁZÁS
EITP-8: Nem tudom megnyitni/kinyomtatni a havi számlát, eltűnt a betűk egy része, szétesett a számla